|  | 

Cliëntenadvies

Als u zich zorgen maakt over een oudere, dit kan uw partner zijn maar ook een ander familielid of bekende, dan kunt u contact opnemen met de cliëntenadviseur van Vredewold.

De cliëntadviseur is een persoonlijk adviseur voor met name senioren. Zij informeert, adviseert, begeleidt en bemiddelt bij vragen en problemen die met het ouder worden te maken hebben. De cliëntenadviseur heeft een goed overzicht van alle hulpmogelijkheden en voorzieningen die in de regio aanwezig zijn. 

Niet alleen ouderen, maar ook mantelzorgers, chronisch zieken of gehandicapten kunnen met hun vragen een beroep doen op de cliëntenadviseur. Ook voor hulp bij het invullen van formulieren e.d. kunt u een beroep op haar doen. De cliëntadviseur biedt u een luisterend oor en een deskundig advies.

U kunt ook bij haar terecht voor een administratief maatje of het bezoek van een seniorenvoorlichter. De cliëntenadviseur kan indien gewenst ook op huisbezoek komen. 

De vragen worden vertrouwelijk behandeld en de hulp is in principe gratis.

    Direct naar Cliëntenadvies

    Aanvullende informatie

    Dekkingsgebied(en)
    Leek
    Kenmerken
    Geven van algemene informatie en advies, Uitdiepen van individuele hulpvraag, Geven van persoonlijk advies, Regelen van voorzieningen, hulp en ondersteuning, Verwijzen naar voorzieningen, hulp en ondersteuning
    Specialisaties
    Wet- en regelgeving
    Kanalen
    Aan loket/op eigen locatie, Telefonisch, Huisbezoek
    Betaling
    Geen/gratis

    Vredewold

    Vredewold is een woningcorporatie, een welzijnsinstelling en een zorgaanbieder met een gezamenlijke identiteit. Vredewold:

    • is laagdrempelig, handelt gedreven en adequaat vanuit een overzichtelijke organisatie met eigen diensten en woonvoorzieningen.
    • heeft krachtige professionele en vrijwillige medewerkers, wij investeren veel in persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling.
    • biedt in het Westerkwartier veelzijdige diensten aan op het gebied van wonen, welzijn en zorg. Wij hebben oog voor de mens en kennen een hoge kwaliteit van dienstverlening.
    • is gericht op samenwerking met andere organisaties om tot optimale dienstverlening te komen. We hebben goed contact met onze omgeving en zijn een actieve speler in de samenleving.
    Delen: 
    Kloppen de gegevens niet (meer)?
    Geef een wijziging door.
    Kloppen de gegevens niet (meer)?
    Geef een wijziging door.