|  | 

Gea: Gezelschap en Assistentie

Gea: Gezelschap en AssistentieEen vaste Gea bezoekt u 1 tot 3 keer per week thuis en onderneemt samen met u activiteiten. U kunt hierbij “groot” denken aan bijvoorbeeld een dagje naar Paleis het Loo. Echter juist in de kleine dingen maakt Gea het echte verschil, een kopje thee, samen even een praatje. Uw Gea sluit zich aan aan uw wensen en zoekt samen met u naar de mogelijkheden. Er is veel mogelijk binnen de Gea dienstverlening. Gea staat voor „Gezelschap en Assistentie”.

  • De beste hulp
  • Uw eigen Gea
  • Vaste zorgconsulent
Direct naar Gea: Gezelschap en Assistentie
begeleiding & gezelschap Gea: Gezelschap en Assistentie

Aanvullende informatie

Dekkingsgebied(en)
Nederland
Soort begeleiding
Begeleiding, Gezelschap
Frequentie begeleiding
Enkele dagen per week, Wekelijks
Activiteiten
Vriendschappelijk huisbezoek, Samen op stap, Samen boodschappen doen, Hulp in huis, Voorlezen, Samen ontspannen

De Lindeborgh

Onze visie
De Lindeborgh als betrouwbare partner die door innovatieve werkwijzen voor haar cliënten betaalbare, transparante en complete oplossingen organiseert op basis van zelfregie. Gebaseerd op een no-nonsens strategie die ervoor zorgt dat een als maar groter wordende groep senioren zich ondanks de vergrijzing en verschraling van de basiszorg, toch in staat ziet om op een verantwoorde wijze thuis te blijven wonen met de zorg en diensten die ze zelf wensen.

Onze missie
De Lindeborgh als 'veilige deken' in onzekere tijden, een organisatie die vriendelijk en proactief meedenkt in oplossingen voor cliënten. Hierbij vormen de kernwaarden; eigen verantwoordelijkheid, zelfregie, baas over eigen leven, innovatie, nabijheid, eenvoud en betaalbaarheid altijd de basis. Dienstverlening die zich kenmerkt door primair te doen wat nodig is en er alles aan doet om kostbare ballast vermijden.

Over ons
De Lindeborgh is in 1999 kleinschalig gestart vanuit een ideaal: "zelfregie en betaalbare zorg voor iedereen.

De eerste 12 jaar hebben we gewerkt onder de naam Senior Care, een naam uit de praktijk gegrepen, en overeenkwam met de werkwijze: het optimaal verzorgen van Senioren. In die jaren hebben we veel mensen op een prettige wijze kunnen helpen. Het blijft mooi om de mappen met brieven van waardering door te nemen. Echter in 2010 werd ons helder dat er een andere "wind" zou gaan waaien in de zorg, een complete vernieuwing in het zorgstelsel.

Onze reactie op veranderingen is bijna instinctief; proactief nieuwe kansen aanpakken, we hebben daarop besloten om onze werkwijze volledig aan te passen aan de nieuwe tijd.Hier uit is mede de naam de Lindeborgh ontstaan, een samenvoeging van twee plaatsen die ons dierbaar zijn en waar we warme gevoelens voor koesteren.

De boom in het logo staat voor nieuwe kansen, standvastig zijn, groei, houvast en duurzaamheid. De Lindeborgh is een organisatie die sinds 1999, 365 dagen per jaar 24 uur per dag haar cliënten voorziet van optimale zorg.


Delen: 
Kloppen de gegevens niet (meer)?
Geef een wijziging door.
Kloppen de gegevens niet (meer)?
Geef een wijziging door.