Alleszelf.nlALLESZELF.NL

AdministratieAdministratie

Kunt u hulp gebruiken bij uw administratieve zaken? Gelukkig zijn er in Nederland veel organisaties die u kunnen helpen om orde op zaken te houden. Bijvoorbeeld bij rekeningen, de ‘blauwe enveloppen’, verzekeringen en betalingen die u moet doen.

Zoek een dienst in de buurt of aan huis.
Geef een locatie en uw wensen aan in het menu, vergelijk en maak uw keuze:

- Prijsrange
Indicatie van de prijs voor deze dienst.

- Typen
We onderscheiden:
  • Thuisadministratie : gaat om de persoonlijke financiële en administratieve situatie. Denk bijvoorbeeld an:
    • ordenen van rekeningen;
    • doen van betalingen;
    • controleren en bijhouden van (automatische) af- en bijschrijvingen;
    • indienen van declaraties zorgverzekering;
    • overstappen zorgverzekering of energie-, televisie-, telefonie- en internetleverancier;
  • Belastingaangifte : voor de (jaarlijkse) aangifte van uw inkomsten.
  • Budgetcoaching : ondersteunt huishoudens bij gedragsverandering en helpt op weg naar financiële zelfredzaamheid door inzicht te verkrijgen en advies te geven hoe te budgetteren
  • Budgetbeheer : als geldzaken niet goed meer zijn te regelen, beheert een instantie uw geld. Dat kan vrijwillig of verplicht door de gemeente. Het doel is om schulden te voorkomen of om ervoor te zorgen dat schulden niet groter worden. Bij budgetbeheer komt het inkomen binnen op een aparte rekening. Een instantie voor budgetbeheer beheert de/uw rekening. Bijvoorbeeld de gemeentelijke kredietbank, sociale dienst, een bewindvoerder of een speciaal budgetbeheerbureau. De cliënt krijgt een afgesproken bedrag (per week of per maand) voor dagelijkse uitgaven. De instantie voor budgetbeheer betaalt (een deel van) de rekeningen. Bijvoorbeeld huur, gas, water, licht en verzekeringen. U maakt hierover afspraken in een budgetplan.
  • Nalatenschap : om tijdig te regelen wat er moet gebeuren na uw overlijden en nabestaanden in praktische zin te ontzorgen. Denk aan een wilsverklaring, testament en/of erfenis. U kunt ook in een levenstestament juridisch regelen wat er moet gebeuren wanneer u niet meer in staat bent zelf beslissingen te nemen, uw eigen administratie te doen en bijvoorbeeld uw financiën te beheren of uw huis te verkopen.
- Kanalen
Op welke manier wordt de dienst geleverd:
  • Aan loket / op locatie : u moet naar de dienstverlener toegaan.
  • Online : u kunt via een internetsite de dienst gebruiken.
  • Via e-mail : u kunt uw vragen per e-mail stellen.
  • Telefonisch : u kunt bellen met uw vragen.
  • Huisbezoek : de adviseur komt bij u thuis.

- Wie levert de dienst
Hoewel het niets over de kwaliteit hoeft te zeggen, vindt u het misschien interessant om te weten of de adviseur een vrijwilliger is of dat hij/zij de administratieve dienst beroepsmatig, als professional, uitoefent.

- Branche- of beroepsorganisatie
Sommige aanbieders zijn hierbij aangesloten. Deze aansluiting kan u extra zekerheid geven over de kwaliteit van de dienstverlening. Hieronder staan de verschillende branche- of beroepsorganisaties bij deze vorm van dienstverlening:

Goed geregeld! Deel uw ervaring op Alleszelf.nl
Help ook anderen bij de juiste keuze. Kom hier straks terug om een beoordeling te geven over de aanbieder van uw keuze. Klik dan in het zoekresultaat op hun knop ‘Meer informatie’ en daarna op ‘Beoordeling geven’.

Meer informatie?
Lees onze nieuwsberichten over administratie en over regie rond het levenseinde.

Lijst
Aantal Administratie dat Alleszelf.nl voor u heeft gevonden: 115
115 diensten
Beschermingsbewind

Beschermingsbewind

door ZEKER Financiële Zorgverlening
Een lichamelijke of geestelijke beperking kan de oorzaak zijn dat iemand permanent of tijdelijk de eigen administratie niet kan verzorgen. De kantonrechter kan dan een beschermingsbewindvoerder aanstellen om de financiën op orde te brengen, te beheren en te beschermen.
  • Professionals
  • Lid branchevereniging PBI
  • 7 ZEKERheden
Meer informatie »
Logo Administratie

Rianne Wijnen: administratie

door Administratiekantoor Rianne Wijnen
Hartelijk welkom op de website van Rianne Wijnen in Havelte. Ik ben eigenaar van een klein, betrokken administratiekantoor in Havelte dat een persoonlijke aanpak bij elke klant nastreeft.Voor al uw administratieve problemen en vraagstukken bied ik de juiste hulp.
Meer informatie »
Logo Administratie

Hulp bij erfzaken en levenszaken

door Erfzaken en Levenszaken
Praktische hulp met kennis en inzicht bij al je levenszaken, zoals hulp bij thuisadministratie en belastingaangifte.
€ 50,00 - € 125,00
per uur
Meer informatie »
Logo Administratie

Mantel-Match: Administratieve ondersteuning

door Mantel-Match
Administratieve ondersteuning, zoals hulp bij bankzaken of de post doornemen.
€ 29,50
per uur
Meer informatie »
Logo Administratie

WijZ: Thuisadministratie op orde

door WijZ
De Thuisadministratie van WijZ maakt deel uit van het samenwerkingsverband van Op Orde.
Binnen deze samenwerking is WijZ de partner die langdurige ondersteuning biedt bij de administratie.
Meer informatie »
Logo Administratie

ANBO Consulent financiële administratie

door ANBO
De ANBO Consulenten zijn deskundige vrijwilligers die gratis bij leden op huisbezoek komen. Ze helpen met het op orde krijgen van de financiële administratie.
Meer informatie »
Logo Administratie

Valk Administraties en Advies

door Valk Administraties en Advies
Administratiekantoor in Amstelveen met enthousiasme en liefde voor het vak. Om uw administratie op orde te brengen en te houden. Voor allerhande financieel administratieve diensten.
Meer informatie »
Logo Administratie

Financien de Baas

door Financien de Baas
Hulp en advies bij thuisadministratie in Olst-Wijhe.
Meer informatie »
Logo Administratie

AndersOm Thuisbegeleiding: Financiën

door AndersOm Thuisbegeleiding
Samen brengen we uw financiën op orde en leren u uw administratie bij te houden.

Meer informatie »
Logo Administratie

Het Venster: Administratie thuis

door Stichting voor Protestants Christelijk Welzijnswerk 'Het Venster'
Vrijwilligers kunnen u helpen bij het weer op orde brengen van uw administratie. Ook als uw financiële problemen of hulp nodig heeft bij het doen van aangifte of het regelen van toeslagen. Er zijn geen kosten verbonden aan deze dienstverlening en geldt in principe voor mensen met een 'klein' inkomen.
Meer informatie »
Logo Administratie

Regil Financieel: Persoonlijke administratie en belastingadvies

door Regil Financieel
Voor thuisadministratie, persoonlijk financieel advies, pensioen, fiscaal/belastingen (toeslagen, inkomstenbelasting, schenking), budgetteren, schulden aanpakken.
€ 17,50 - € 35,00
per uur
Meer informatie »
Logo Administratie

Welzijn Capelle in samenwerking met het Eropaf Team: Administratie Café

door Stichting Welzijn Capelle
Het Administratie Café is een gratis dienst. Deze dienst ondersteunt mensen bij het doen van de administratie. Samen met u worden alle papieren netjes geordend in mappen. Hierbij staat een bakje koffie of thee voor u klaar.
€ 0,00
per uur
Meer informatie »
Logo Administratie

Professional Organizer: Jolanda van den Dungen

door JDstructuur
JDstructuur biedt advies en ondersteuning o.a. op het gebied van: Verhuisservice, het plannen en organiseren van de verhuizing, het opzetten en bijhouden van administratie, het organiseren van overzicht op al uw taken, het samenstellen van de Nabestaandenmap en het bieden van hulp bij de zakelijke afwikkeling na een overlijden. En uiteraard naast al deze praktische zaken bied ik een luisterend oor.
Meer informatie »
Logo Administratie

Administratie en belastingadviseur

door Administratiekantoor van Boxtel
.
Meer informatie »
Logo Administratie

KBO-Afdeling Zwolle: HUBA (Hulp Bij Belastingaangifte)

door KBO Overijssel
Hulp voor KBO-leden bij de aangifte inkomstenbelasting.
Meer informatie »
Toon meer