Agenda en tips voor de IJsseldelta
Bekijk wat er actueel is te doen in de plaatsen van de IJsseldelta. Ook voor ontmoeting en contact!
Direct naar Agenda en tips voor de IJsseldeltaAanvullende informatie
Dekkingsgebied(en)
Genemuiden, Grafhorst, Hasselt, IJsselmuiden, Kampen, Kamperzeedijk-Oost, Kamperzeedijk-West, Mastenbroek, 's-Heerenbroek, Wilsum, Zalk, Zwartsluis, Zwolle
Ontmoetingsvarianten
Activiteit buitenshuis, Ontmoeting tijdens inloop-, koffie- en/of soosactiviteiten
Ontmoetingsfrequentie
Incidenteel
Stichting MarketingOost
MarketingOost streeft naar het verbeteren van het imago en het vergroten van de naamsbekendheid van de merken Hanzesteden, Salland, Vechtdal, Weerribben-Wieden en Zwolle. Ze doet dit door middel van regio-en stadsmarketing in de brede zin van het woord. De nadruk ligt op recreatie en toerisme, maar er is steeds meer aandacht voor andere domeinen, zoals wonen, werken, onderwijs en zorg, die samen met toerisme en recreatie de aantrekkelijkheid van stad en regio bepalen.
De regio IJsseldelta bestaat uit de Hanzesteden Kampen, Zwolle en Hasselt en de plaatsen Zwartsluis en Genemuiden. Een regio met als onderscheidende elementen de rust en weidsheid van het Nationaal Landschap IJsseldelta en de dynamiek en cultuur in de omliggende steden.
IJsseldelta Marketing is onderdeel van MarketingOost en vervult in deze regio de gastheerschapsfunctie ten behoeve van het toeristisch bedrijfsleven, de gemeenten en natuurlijk de consument. Daarnaast onderneemt IJsseldelta Marketing een breed scala aan promotie- en marketingactiviteiten om het imago van de regio te verbeteren en de toeristische bestedingen te vergroten.