|  | 

Helpdesk Welkom Online

Helpdesk Welkom OnlineHeeft u een vraag over digitale zaken?
Online contact wordt steeds belangrijker. De Helpdesk Welkom Online beantwoordt vragen zoals: hoe kan ik videobellen, hoe houd ik contact via social media en hoe kan ik online spelletjes spelen met anderen? En wij helpen u ook met vragen als: waar vind ik het laatste nieuws?

Hoe werkt de Helpdesk Welkom Online?
De Helpdesk Welkom Online is uw vraagbaak voor alle vragen over de digitale wereld. Een professioneel team zit klaar om uw vragen te beantwoorden, elke werkdag van 9 tot 17 uur. U kunt ons bellen of stuur een e-mail.

Verder met Welkom Online
Wilt u meer leren en zelf wegwijs worden op het internet? Start dan met het gratis online lesprogramma Welkom Online van het Ouderenfonds, VodafoneZiggo en Samsung. U leert stap voor stap van alles over bijvoorbeeld videobellen, filmpjes bekijken, online zoeken en social media. U kunt ook zelfstandig aan de slag via onze site

Samenwerking
Welkom Online is ontwikkeld door VodafoneZiggo – met medewerking van ECP/veiliginternetten.nl en Netwerk Mediawijsheid. Het lesprogramma wordt ondersteund door het Nationaal Ouderenfonds, VodafoneZiggo en Samsung Nederland.

  • coronahulp
Direct naar Helpdesk Welkom Online

Aanvullende informatie

Dekkingsgebied(en)
Nederland
Soort begeleiding
Begeleiding
Frequentie begeleiding
Incidenteel
Activiteiten
Hulp met digitale media
Specialisatie
Geen specialisatie

Stichting Nationaal Ouderenfonds

Het Nationaal Ouderenfonds is een landelijk goed doel. Samen met bedrijven en instanties, overheden, donateurs, ambassadeurs, vrijwilligers en medewerkers zetten we ons in voor hetzelfde doel: een samenleving waarin iedere oudere zijn of haar leven leidt zoals hij of zij dat wenst.

Het Ouderenfonds is ervan overtuigd dat iedere oudere meetelt. Daarom beloven we iedereen die met ons meedoet dat ouderen blijven genieten. We verbinden mensen en organisaties om samen eenzaamheid en kwetsbaarheid onder ouderen aan te pakken.

Onze aanpak
Het Nationaal Ouderenfonds zet hierbij haar deskundigheid, ervaring, financiële kracht en netwerk in. We signaleren problemen, wensen en behoeften van ouderen. We analyseren de samenhang in deze wensen en behoeften en ontwikkelen hiervoor passende projecten en diensten, indien nodig op maat. De vraag van de oudere staat centraal in al ons werk. We luisteren naar wat ouderen willen, proberen dit te realiseren en betrekken ouderen op deze manier weer bij de maatschappij

Kamer van Koophandel: 
41150459
Rechtsvorm: 
Stichting
Delen: 
Kloppen de gegevens niet (meer)?
Geef een wijziging door.
Kloppen de gegevens niet (meer)?
Geef een wijziging door.